Skal vi bygge noget stærkt sammen?

Derfor skal du være samarbejdspartner.

Kontakt mig og få direkte tilsendt dine samarbejdsfordele. Jeg er også altid klar til en snak, hvis du har spørgsmål til, hvordan et samarbejde kan se ud.

Professionel bjergbestiger.
Jeg er fuldtidsatlet som bjergbestiger, hvor mine præstationer fortsætter med at skrive ny, dansk bjergbestigningshistorie.

Unikt projekt.
Ingen anden dansk bjergbestiger, hverken mand eller kvinde, er i gang med et projekt af denne størrelse eller omfang.

Mediepotentiale.
Projektet rummer et enormt potentiale for mediedækning både gennem mit eget indhold og for et dedikeret tv-hold, der følger den fem år lange rejse.

Inspiration.
Jeg ønsker at være en rollemodel, særligt for kvinder, ved at bryde grænser og vise, hvad der er muligt med dedikation, troen på sit arbejde og vedholdenhed.

Marketing.
Som uddannet inden for marketing og kommunikation, bidrager jeg med reel værdi til jeres markedsføringsaktiviteter i forbindelse med projektet.

Partnerskab med power.

Kreativitet har ingen grænser, når det gælder den værdi, jeg kan bidrage med til vores partnerskab. Jeg ser frem til at udforske, hvordan vi i fællesskab kan løfte den samlede værdi af vores samarbejde.

Partner


Events
Foredrag
Marketing
Platforme
Logo
Offentlig deltagelse
Fokus på udvalgt emne, f.eks.
diversitet, ernæring

Supporter


Events
Foredrag
Marketing
Platforme
Logo

Cheers


Marketing
Logo

Uanset om du søger et energifyldt foredrag, personlig coaching eller vil dykke ned i min bog Viljestyrke, kan du her finde inspiration, motivation og konkrete redskaber.

Find din inspiration.

x

Udvikling af teknisk outdoor-beklædning:
Sådan fik Spectre ny viden og styrkede sin markedsposition.

  • Spectre A/S er en førende producent af funktionel beklædning, der specialiserer sig i højtydende tøj til udendørs- og sportsaktiviteter.

  • Spectre producerer alt skræddersyet i højkvalitets, teknisk outdoor- og sportsbeklædning til både niche- og globale mærker for private brands i sports- og outdoor industrien.

    Bjergsport & Sportsgrene: Trekking, vandring, klatring, alpinski, mountainbike, landevejscykling, løb, langrend, jagt og fiskeri.

  • Spectre samarbejder med internationale outdoor- og sportsbrands om udvikling og produktion af tøj til en lang række aktiviteter, heriblandt:

    Arc’teryx, Berghaus, Montane, Haglöfs, Mammut, Ortovox, On Running.

  • Med samarbejdet og kollektionen, ønskede vi at udvikler innovative, holdbare og teknisk avancerede produkter, designet til at opfylde de høje krav fra professionelle atleter og outdoor-entusiaster.

  • I 2023, hvor jeg guidede en af mine Emma’s Everest Kilimanjaro Girl Power ekspeditioner, deltog syv kvinder fra Spectre på turen – et afgørende øjeblik, som gav idéen til en ny, højtydende tøjkollektion.

    Oplevelsen inspirerede til skabelsen af Emma’s Everest Kilimanjaro Collection – en omfattende kollektion på 18 tekniske beklædningsdele, designet til at imødekomme kravene ved ekspeditioner i højderne. Kollektionen spænder fra uldundertøj til varmt og slidstærkt yderlag som shelljakker, bukser og fiberjakker.

    Hver del i kollektionen er udviklet med alsidighed og ydeevne i tankerne og udgør et komplet lag-på-lag-system til forskellige forhold, med fokus på komfort, beskyttelse og stil – ideelt for dem, der udfordres i ekstreme miljøer.

  • Tæt samarbejde med Spectres R&D-, marketingafdeling og en ekstern schweizisk outdoor-designer for at skabe Emma’s Everest Kilimanjaro Collection. Under udviklingen af kollektionen, bidrog jeg dertil med personlige erfaringer, gear og præferencer.

  • Ved at udnytte Emma’s Everest Kilimanjaro-kollektion ønsker Spectre at fremvise sit engagement i innovation og positionere sig selv som en frontløber inden for performance-beklædning.

    Det ønskede resultat var at styrke brandets opfattelse som en innovativ partner og skabe stærkere engagement hos både eksisterende og potentielle kunder gennem differentierede og virkningsfulde initiativer.

  • Værdifuld feedback fra intensive tests, jeg lavede i bjergene, gjorde det muligt for Spectre at modtage og indsamle innovative insights, som de kan tilføje til nye produkt-funktioner, der i højere grad matcher kundernes behov ved udvikling af nye designs og teknologier.

“Gennem hele partnerskabet støttede vi Emma på hendes ambitiøse rejse mod at bestige Mount Everest, mens hun delte sine indsigter i eliteatleters behov. Emma deltog aktivt i workshops for produktudvikling hos Spectre, og hjalp os med at udvikle vores brand og forfine vores beklædning til ekstreme forhold.”

— Majken Lübker, Marketing Manager at Spectre

x

Brand Partner:
Hvordan arbejdet som content creator og ambassadør skaber værdi for Friluftslands brand og kunder.

  • Friluftsland er specialbutikker inden for udstyr og beklædning til et aktivt friluftsliv med fokus på seriøst, kvalitetspræget grej.

  • Uanset om du har brug for en skaljakke til gåturen med hunden eller en heldragt til at bestige verdens højeste bjerg, kan du finde det hos Friluftsland. Her er friluftsudstyr for alle.

    Friluftslands motto er: Godt grej giver bedre oplevelser!

  • Friluftsland er en landsdækkende kæde med 14 butikker i forskellige størrelser og med varierende sortiment. Derudover har Friluftsland også en omfattende webshop. Butikkerne fører et bredt udvalg af udendørsmærker, som hver især står for innovative, holdbare og teknisk avancerede produkter udviklet til at imødekomme behovene hos både Friluftslands kunder og passionerede friluftsentusiaster.

  • Friluftsland ønsker at vise alle deres kundesegmenter og samarbejdspartnere, hvilket grej de tilbyder. Samtidig vil de være den foretrukne platform for viden om nye eventyr, oplevelser, udstyrskendskab og inspiration.

  • Jeg har samarbejdet med Friluftsland gennem de seneste tre år og arbejder nu for dem som både atlet og ambassadør. Det betyder, at vi samarbejder om en række værdifulde aktiviteter.

     

    Et eksempel er, at jeg bruger deres butikker som mødested for informationsaftener til mine rejser (f.eks. Lofoten, Kilimanjaro, Everest Base Camp). På disse aftener får deltagerne mulighed for at opnå ekstra rabat, og Friluftsland bidrager med produkter til deltagernes goodiebags.

     

    Jeg skaber desuden indhold fra de ture, jeg guider, så Friluftslands kunder kan se, hvordan virksomheden støtter eventyr som disse og leverer alt, hvad man har brug for til lignende oplevelser.

    Friluftsland har også et ønske om at støtte mig som ung kvindelig bjergbestiger og se, hvordan mit projekt kan flytte grænser inden for dansk bjergbestigning.

  • Vores tætte samarbejde under Emma’s Everest Girl Power Project har udviklet sig til et endnu stærkere partnerskab, hvor vi begge bidrager med viden og aktiviteter, der skaber værdi.

  • At styrke positionen som butikken, der ikke blot leverer udstyr, men også viden, erfaring og inspiration til et bredt spektrum af friluftsoplevelser. Ved at udvikle indhold fra min træning, produktafprøvning og ekspeditioner, både selvstændigt og i samarbejde med Friluftsland, fik vi testet og dokumenteret brugen af forskellige produkter, eventyr og den tilhørende viden.

  • Ægte brug af grej i virkeligheden giver Friluftslands kunder konkret inspiration til at udforske, drømme og kaste sig ud i egne eventyr og mål.

“Det har været en fornøjelse og et privilegium at arbejde sammen med Emma, og se hende udvikle sig fra en ambitiøs og målrettet ung kvinde, med et modigt projekt og begrænset erfaring inden for bjergbestigning og forretning, til en hårdtarbejdende professionel bjergbestiger med et imponerende CV.”

— Rasmus Balthazar Munk, Content Manager Friluftsland

Dine stærke samarbejdsfordele findes i forskellige setup og kan designes individuelt alt efter din virksomheds behov.

Skal din indbakke ose af eventyr og vilde idéer?

Tilmeld dig mit nyhedsbrev og glæd dig til eventyrlige updates, masser af motivation og muligheden for at være først til at høre om nye ture, foredrag, vilde historier og andre lækre eventyr.

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.